субота, 8. август 2009.

Plava zvezda na nebu sja

22.11.2008. Vencanje sestre bliznakinje. Ne znam da shta puno tu sad ima da se kucka. Za njeno vencanje zelela sam da iznajmim savrshenu haljinu, koju sam videla mnogo ranije, i koju sam nazvala "plava zvezda na nebu sja". Dvoumila sam se, ali znala sam da zelim plavu haljinu, i na kraju je ipak bila izabrana PLAVA ZVEZDA. 
Za njeno vencanje sam imala posebnu zelju da napravim jedan komplet koji bi ishao uz moju plavu zvezdu, ali toliko sam bila srecna/tuzna/nervozna/rastrojena, da od kompleta nije bilo nicega. Uz svoju iznajmljenu haljinu napravila sam skromne mindjushe od perja. Nekoliko meseci posle sestrinog vencanja, reshila sam da napravim komplet uz plavu zvezdu, jer sam ga obecala sebi. Poshto me je proshla napetost od sestrinog vencanja, i jer sam se vec malo privikla na cinjenicu da ona i ja vishe nismo "nerazdvojive", dohvatila sam beolin i krenula na posao. Komplet plavu zvezdu nikada nisam obukla uz haljinu, ali znam da bi se idealno uklapao.

Moja haljina je izgledala ovako:

A evo i kompleta plava zvazda:

ogrlica 300din, narukvica 300din, mindjushe 200 din *nema* *nema300din *nema

300din *nema200din *nema

Нема коментара:

Постави коментар