среда, 5. август 2009.

Leksikon =)

Moja draga Ivana me je izabrala kao sledeću osobu koja će popuniti leksikon... =) Jaaaaaoj, kako volim leksikone =)
Dakle, moj posao je da napišem sedam stvari o sebi, pa da počnem... =)

Mnogo mnogo volim starke i čokoladu, čovek me može kupiti starkama i čokoladom za ceo život =) Iako sam jako živčana i iskočim iz takta užasno brzo, nema te situacije koju ne može da smiri jedna čokolada ili starke... :)

Puno volim da pričam. (videćete iz priloženog)

Dalje... volim život, volim sve što pokreće život, volim filozofiju života, i proučavanje svega sto moze da utiče na njega (i pozitivno i negativno)... Volim da proučavam ljude, da razaznajem šta utiče na njih i na njihovo raspoloženje, šta ih cini srećnim ili nesrećnim, da im pomognem da sami sebi pomognu da budu srećni... volim da filozofiram (kao što se da primetiti), i mnogo volim nasmejane ljude!... Hm, volim ljude, ali pre svega volim životinje, cveće, biljke, prirodu - netaknutu prirodu! Volim nebo, volim oblake, volim sunce, volim more... Najviše volim i cenim kod ljudi je iskrenost! Još nešto volim, najviše na svetu - moje dve starije sestre i bliznakinju sa njihovom decom! (eto to je ono što volim...)

Dešava mi se vrlo često da se p0svetim nečemu što radim toliko, da ne mogu da ostavim isto, dok ne završim do kraja... a rezultat toga je čitanje knjige do 6-7 sati ujutru, pravljenje nakita po 3 dana konstantno... čak i zaboravljanje da doručkujem, ručam, večeram... umem toliko da se udubim u nešto, da za mene ništa drugo ne postoji. Naravno, iz toga polazi nervoza i tako dalje... (možda zato ne mogu da se ugojim više od 50kg?). I često umem toliko da se zainteresujem za toliko različitih stvari u isto vreme, da ne mogu da se pohvatam šta u kom trenutku radim...

Mnogo volim da čitam. Čitam sve, od krimića, horora, tragedija, komedija, do ljubavnih romana; a jedina knjiga koju stvarno nisam uspela da pročitam do kraja zbog teškog sadržaja je Srpski Psiho. Kada sam bila mala, pisala sam pesme i priče, ali predpostavljam da to sva deca rade? Želela sam da studiram književnost, da upoznam Gradimira Stojkovića (to zapravo i dan dana želim...), da budnem modni dizajner, filozof i profesor matematike - sve u isto vreme :) A iskreno, sad ne znam šta ću sama sa sobom :)

Oduvek sam u iluziji da ću jednog dana posedovati veliki zoološki vrt, puuno životinja i cveća... da ću imati dnevnu sobu pregrađenu velikim zidnim akvarijumima sa ribicama i kornjačama...

Rođena sam u velikoj porodici ( i zbog toga sam vrlo srećna), imala sam jako lepo detinjstvo (naravno i sada sam srećna) i volela bih da i ja jednog dana imam isto tako veliku porodicu i još veću. Želim da usvojim šestoro dece, dva dečaka i četiri devojčice, i da svi oni budu umetnici :)

Nadam se da sam svoj zadatak dobro ispunila, a ja za ovaj leksikon biram:
Radicu

Jagodicu Bobicu 

Tamaru 

Scary 

Нема коментара:

Постави коментар